Hoe kun je als softwarebedrijf klanttevredenheid verhogen met releasewebinars?
Onlangs was ik uitgenodigd bij een softwarebedrijf om te sparren over het verhogen van hun klanttevredenheid met een releasewebinar.
Met mijn ervaring bij softwarebedrijf Nétive VMS ken ik de dynamiek van de sector en de uitdagingen van goede communicatie naar de klant over nieuwe features.
Daarom leek het mij goed een plan van aanpak te ontwikkelen om releases van nieuwe software op een proactieve en aantrekkelijke manier te communiceren naar systeembeheerders en gebruikers.
Dit plan is een handzaam hulpmiddel geworden om een multidisciplinair initiatief als een releasewebinar, in goede banen te leiden.
Het plan gaat je helpen:
🎯 de klanttevredenheid te verhogen, maar ook
🎯 het aantal vragen bij de servicedesk te verminderen!
Dit doet het plan door:
- Je doelstelling vast te stellen
- Een pilot te ontwikkelen met daarin o.a. je format, interactie, technologie, planning en communicatie
- Een tijdlijn en actielijst te ontwikkelen
- Je proces te evalueren
Ben je benieuwd naar het volledige plan? Vraag hem dan aan via dit formulier.
Hij is gratis! Alhoewel.. Je begrijpt ook dat alleen de zon voor niks op gaat. Je komt in ieder geval niet op een mailinglijst terecht, maar je mag wel verwachten dat we een enkele keer contact met je opnemen om te kijken hoe het met de ontwikkeling van je releasewebinar gaat en of we daarbij kunnen assisteren. Fair toch? Hoe dan ook, heel veel succes!